Sunday 20 October 2013

Oh My English ! (OME)

assalamualaikum..

fuhhhhhhhhhhhh... penat tiup, berhabuk sangat blog ni..
lama gile tak update.... busy punye pasal la. study kan.. and malas nak on9..
yeyyyyy, diploma sudah abes ma... mau ape lagi..
degree la pulak. Errrrrr..arghhhhhhh... camne ni. degree ape nak pilih ni..tolong!!!!

yang ade dalam kepale ni kos menghafal.. jangan yang mengira. aku tak nak..please la
bukan tak nak cuba. aku takut je. buat pe nak ambik yang aku tak reti kan...
tapi subjek menghafal ni memg teruk la. buku tebal2 la kot. abes la aku terpsiko dengan buku tebal..

and another problem is.. ome.. OH MY ENGLISH ! ....
english aku teruk sangat lah. camne nak sambung degree ni. malu la aku..
ambek MUET. dapat band 2 je.. nampak da level aku tu camne kan..memg teruk tul aku ni...
aku tersangatlah jeles kat sorang ni..dapat band 4.. fulamak...jelessss..serius jeles. die presentation tak yah nak prepare2 pon, ckp spontaneous je.. aku ni ape ade....uwaaaaaaaaaaa.....

hati aku ni sedih pedih tau tak.. kenapa la aku ni slow sangat English ni..adoyaiiii....
somebody please help me !!!.. i will become a zombie !!

wassalam....

No comments :

Post a Comment