Monday 3 December 2012

3dec datang lagi !

assalamualaikum...

finally. one year.. terima kasih sebab beri kepercayaa kepada ema semula untuk menerima lelaki... dan beri peluang untuk hubungan lebih pada 6bulan... fuhhhhh... mcm tak percaya...

ingat lagi waktu die propose kat aku dulu... kat vega mall kuantan, depan pokok krismas, aku ingat lagi muka die waktu tu, muke tersangat malu... aku dera perasaan dia, dgn biar die tunggu2 jwpan dari aku, samada terima dia atau tidak.. aku sengaja... hehehe.... waktu tu 3.40, so aku ckp tunggu kul 4 baru aku bg jwpn, die pon muke kelat je.....

then aku psiko die, aku cakap la yg aku ni sgt ngade2,mnje, banyk karenah, macam2 perangai, sanggup ke...banyak kali aku tanye, die kate die sanggup sbb tu die propose aku, die akan terima aku seadanya, die ckp xkan die terima aku sebab yg baik2 je, die akan terima jugak segala kelemahan aku, sbb tu die da bersedia untuk cakap sume tu.. ayat die sangat romantik.. biarla aku dgn die je yg tahu.. hewhew...

then, tepat jam 4pm, aq pon dengan hati yg senang dan heppy, aku terima die, pada jam itu, dan saat itu, adalah ikatan diantara kami...selama 4bulan stgh kami berkwn, kenal2,...aku dan dia tak nak segera sebab masing2 trauma dgn kisah silam, yg menerima secara melulu.. so kami berkwn dahulu. ternyata kami serasi, dan dapat menerima antara satu sama lain.......

biasa la dlam perhubungan kan msti la ade pasang surut, bergado itu perkara biasa. tapi aku berjanji pada diri aku, walau semarah macam mane pon aku, aku tidak akan menggunakan perkataan kesat kat die, sbb aku hormat die....tu prinsip aku, aku hope akan kekal shgga kami ada ikatan yg sah nanti, insyaallah... selama aku dngan die aku mgku, aku seorang yg sngt kuat cemburu, ini kerana, die sering dikelilingi oleh kaum perempuan, i dont know why, shgga skrg, ape yg aku boleh pesan kat die, tolong setia dgn aku .. itu saja....

aku harap sgt 3dec ini akan kekal untuk tahun2 yg strusnya....
ema syg kim sgt, maafkan ema kalau selama ini banyak ema susahkan hati b, lukakan hati b, ema xberniat, tapi kadang2 ema xdapat kawl perasaa ema, sbb ema syg sgt kat kim, ema takut ema hilang kim, sbb tu la ema slalu emo.......

HAPPY FIRST ANNIVERSARY SHAHFILZA MUSTAKIM !!!

 p/s: tak sabar nk jumpe budak temok...hehehe

wassalam....

No comments :

Post a Comment