Saturday 14 July 2012

RM70

assalamualaikum..

aq kembali dgn wajah baru .. layout blogskin, agak sukar, tapi try...
aq xtau ape yang aq akan bakal mengarut kat sini pagi2 ni, yang aq tau sume roomate aq da nyenyak tdo, da smpai ke bulan da kot merka2 ni... aq je masih kat bumi, masih celik mate yang akan tdo tah kul bape...

dalam sedang2 aq mgedit blog, aq tersentk skjp krna aq tlh buka 1 blog slh seorang follower aq yg baru update entry,... sangat la tabah orangnya,, dalam entrynya mengisahkan tentang die g ke suatu tempat dgn harapn yang tinggi untuk melihat apa yg dhrpkan, malangnya sia2... dan ble die kembli ke tmpat asl die just berlakon mcm xde pape,die juga just senyum wlpn dalam hati mngs xberlagu sbnrnya..aq xtau macam mane orang ni boleh jd stbh ini... respect la..

ok pasal aq plak, sbnrnya aq mau krdit kepada salh sorg follower aq yang bernama nur jannah hasmira kerana tlh tlg aq untuk ubh ke blogskin,,, tenkiu...tahniah jgk jmpe klurga baru..
hope hidup anda lebih gembira, hargai mereka yang msh ada ok!

Hari Ni Aq Sgt La Boros
... dalam mase shri student cam aq yng bukan study kat bandr2 besar, kos agk rendah berbanding yang study kat pusat bandar mghbskan sebanyak RM70..jmlah ni mgkn sikit berbanding indivdu laen, tapi kat sini kalau sebanyak tu kira da over limit la tu... hah! macam mane, minggu dpn akan kering la poket aq, asl la ade expo plak dalam UiTM ni....dugaan..
ni esk nk g lagi expo 2 mau RM50 lagi melyg.. mcm2 mau bli....

>tolong muhasabah diri <

wassalam..










No comments :

Post a Comment