Monday 29 August 2011

shpg lg...ish2,,


di ksmptn hri rye aidilfitri ni sy nk mngcpkn slmt ari rye....
n sy mintk maaf klau ade wat slah....
kdg2 sy sndri xperasan yg sy wat salh 2...sori sgt2 ye..
sdgkn nabi mngmpnkn umtnyer ni ple mnsia cam kite ni..
pe salahkn maafkn org...hehehe...
pe2 pn selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin....


   kli ni ke bndr bntong plak...tp bkn shpg bju aq tp bju adk aq....eermmm...agk penat...dgn pnt n pening kple mncri purse aq ilang tah ke mne....da la dlm 2 ade ic ade kad bnk...due lak 2 kad bank....hmpir2 nk nges da la td....suare pn da brtkr da td....msh kawal lg....aq cll abg aq...sbb smlm g tmloh naek kete waja...hri ni abg aq blek tmloh naek kete 2...aq ase ade dlm kete waja 2...aq suh abg aq crikn...mle2 xde...aq daa nk g balai polis da td....pastu aq suh abg aq cri smle dlm kete 2..kt umh aq ni tnggl kete lg 1 kete cherry memg xde la dlm 2 sbb smlm g temerloh naek kete waja....pastu die cri jmpe...lega ati aq....

    ari ni aq just bli cntx lens je...kaler grey...mhl gak la thn tuk 3 bln...ok la...layan je la....pastu aq nk mintak maaf sgt kt seseorg..aq ley tertnyer soalan ni..(apa akn jd klau esk sy xde?)...ha mau org xplik n marah...aq sndri xtau asl aq tnyer soalan gtu...adoiii aq ni...td aq tlng mak aq pasng langsir..pnjat2..org tnggi sokmo kne wat keje gini...tau da aq...esk rye...xsabo nk pkai bju rye...xtau lg nk pkai yg mane 1....hermmm...by d way i miss someone that vry imprtant....who???...hermmm...




Lirik Lagu Lensa Tak Sempurna 


aku tak pernah bisa bahagiakanmu
hingga sakit hatimu karena aku
aku selalu mencoba mencintaimu
tapi mengapa selalu kecewakanmu

*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
tahukah kamu bahwa hanya dirimu di hatiku
tak ada yang lain selain kamu

reff:
maaf aku tak bisa mencintaimu semau hatimu
dan bila engkau membenciku maafkan aku
aku tak sempurna

repeat reff [2x]
aku tak sempurna [2x]
  

maaf ku TAK SEMPURNA......:'(



No comments :

Post a Comment